Pořád ještě sbíráte účtenky do obálek nebo je sešíváte k formulářům? FitekIN posouvá výdajové procesy do digitální éry. Zaměstnanci jednoduše vyfotí účtenky, odešlou výdajový report na pár kliknutí a zbytek zařídí automatizace. Rychleji, přehledněji – a připraveno na audit od prvního dne.
Co získáte
Okamžité nahrávání dokladů
Účtenky vyfotíte hned, jak je dostanete – ať už v kanceláři nebo na cestách
Reporty hotové za pár minut
Sestavíte kompletní výdajový report, doplníte poznámky a odešlete ke schválení – bez jediného tabulkového souboru.
Jednodušší proplácení výdajů
Zaměstnanci si výdaje zadávají sami a proplácení probíhá rychleji. Vy navíc získáte přehled o výdajových zvyklostech v reálném čase.
Konec ztraceným účtenkám
Zapomeňte na pomačkané nebo ztracené doklady. Zachytíte je hned a bezpečně uložíte v aplikaci.