Elektronická výměna faktur
Odesílejte a přijímejte e-faktury bez námahy – v souladu s legislativou, automatizovaně a propojeně s vaším účetním systémem.
Od přijatých až po odeslané faktury – vše pod kontrolou
Naše platforma zajišťuje, že každá faktura – ať už přijatá nebo odeslaná – je doručena ve správném formátu, přes správný kanál a v souladu s platnou legislativou. Díky integrované automatizaci a propojení s účetními systémy zjednodušíte procesy, snížíte chybovost a získáte plnou kontrolu nad celým životním cyklem faktury.
Jak FitekAI funguje
FitekIN vám poskytuje nástroje pro automatizaci, standardizaci a urychlení finančních procesů
Obousměrná e-fakturace
Bezproblémové odesílání i příjem e-faktur v rámci jediné platformy
Soulad s lokální i celoevropskou legislativou
Podpora národních standardů i mezinárodních rámců jako Peppol
Automatizované doručování a ověřování
Méně ruční práce díky bezpečnému směrování a pravidlům pro kontrolu dat
Rychlejší zpracování
Zkraťte zpracovatelský cyklus faktur – přijatých i odeslaných
Propojení s účetním systémem
Obousměrná synchronizace s vaším ERP systémem
Legislativně vyhovující archiv
Digitální auditní stopa a dlouhodobé elektronické úložiště
Prevence podvodů
Ověřené kanály a strukturované formáty minimalizují rizika i chyby
Bez papíru a ekologicky
Zbavte se tisku, skenování a poštovních nákladů díky plně digitálním procesům
Chcete vědět víc?
Kontaktujte nás pro ukázku nebo domluvení konzultace s naším týmem.