Vaše kancelář v kapse

Skenujte účtenky, odesílejte výdajové reporty a schvalujte faktury – ať jste kdekoli.

Moderní správa výdajů

Papírové účtenky se snadno ztratí, pomačkají nebo hromadí až do chvíle, kdy z nich má účetní noční můru. Mobilní aplikace Fitek to řeší rychlým, spolehlivým a moderním způsobem – účtenky a výdaje digitalizujete hned v okamžiku jejich vzniku. Žádné ruční přepisování, žádné dohledávání papírů. Jen chytré účetnictví ve vaší kapse.

Chytré funkce

Vyfotíte a uložíte účtenku

Okamžitě digitalizujte jakoukoli papírovou účtenku pomocí mobilního fotoaparátu. Ideální pro pracovní cesty, taxi nebo služební obědy.

Odeslání výdajů přímo z terénu

Vytvořte a odešlete výdajový report hned po nákupu – bez čekání na návrat do kanceláře.

Schvalování faktur odkudkoli

Prohlížejte a schvalujte faktury přímo z mobilu. Workflow nezastaví ani pracovní cesta.

Méně ruční práce pro účetní

Všechny účtenky a údaje se automaticky synchronizují do systému FitekIN – šetříte hodiny ručního zadávání.

Vždy synchronizované, vždy bezpečné

Data se bez problémů propojují mezi mobilem a počítačem – s důrazem na bezpečnost a soulad s legislativou.

Chcete vědět víc?

Kontaktujte nás pro ukázku nebo domluvení konzultace s naším týmem.