Elektronická výměna faktur

Odesílejte a přijímejte e-faktury bez námahy – v souladu s legislativou, automatizovaně a propojeně s vaším účetním systémem.

Od přijatých až po odeslané faktury – vše pod kontrolou

Naše platforma zajišťuje, že každá faktura – ať už přijatá nebo odeslaná – je doručena ve správném formátu, přes správný kanál a v souladu s platnou legislativou. Díky integrované automatizaci a propojení s účetními systémy zjednodušíte procesy, snížíte chybovost a získáte plnou kontrolu nad celým životním cyklem faktury.

Jak FitekAI funguje

FitekIN vám poskytuje nástroje pro automatizaci, standardizaci a urychlení finančních procesů

Obousměrná e-fakturace

Bezproblémové odesílání i příjem e-faktur v rámci jediné platformy

Soulad s lokální i celoevropskou legislativou

Podpora národních standardů i mezinárodních rámců jako Peppol

Automatizované doručování a ověřování

Méně ruční práce díky bezpečnému směrování a pravidlům pro kontrolu dat

Rychlejší zpracování

Zkraťte zpracovatelský cyklus faktur – přijatých i odeslaných

Propojení s účetním systémem

Obousměrná synchronizace s vaším ERP systémem

Legislativně vyhovující archiv

Digitální auditní stopa a dlouhodobé elektronické úložiště

Prevence podvodů

Ověřené kanály a strukturované formáty minimalizují rizika i chyby

Bez papíru a ekologicky

Zbavte se tisku, skenování a poštovních nákladů díky plně digitálním procesům

Chcete vědět víc?

Kontaktujte nás pro ukázku nebo domluvení konzultace s naším týmem.