Řešení pro prodejní faktury

Komplexní řešení pro prodejní faktury 

Společnost Fitek umožňuje firmám pohodlně a rychle automatizovat kompletní proces odesílání faktur.

Řešení pro prodejní faktury společnosti Fitek funguje s fakturačním systémem příslušných společností a zajišťuje rychlé dodání faktury zákazníkovi.

Společnost nám přepošle základní fakturační údaje buď z účetního systému, nebo podnikového softwaru. My se postaráme o zbytek – konverzi dat, vygenerování prodejních faktur, zobrazení faktur, výběr z různých fakturačních kanálů a odeslání faktury zákazníkovi.

Papírové faktury vytiskneme, vložíme do obálky a odešleme. PDF faktury odešleme e-mailem a elektronické faktury odešleme podle formátu, který příjemce požaduje, buď do banky, nebo podnikového softwaru příjemce.

Příjemce faktury si může vybrat preferovaný formát na portále správy.

Společnost Fitek zaručuje, že forma všech faktur splňuje dohodnuté podmínky a je jednotná nehledě na kanál přenosu faktur. Všechny údaje se archivují a potřebné zprávy jsou vygenerovány pro odesílatele faktury po odeslání faktury.

 Proč byste měli používat řešení pro prodejní faktury společnosti Fitek?

  • Rychlost. Faktury jsou okamžitě a včas odeslány.
  • Kvalita. Proces je spolehlivý a na odesílání faktur nezapomenete.
  • Transparentnost. Zprávy ukazují stav odeslání faktur.
  • Zrychlení peněžního toku. Přijetí včas odeslaných faktury je rychlejší.
  • Jednoduchost. Společnost Fitek se stará o správu kanálů a komplexní technická řešení.
  • Úspora nákladů. Žádné investice do technologie a pracovníků odesílání faktur.